30 kérdés 60 válasz – ami valóban érdekli az ügyfelet.
Mi az alap probléma?
Emberi természetünkből adódóan sokkal könyebben koncentrálunk magunkra, mint másokra. Éppen ezért könnyen elér minket a „tudás átka”.
A tudás átka
1990-ben Elisabeth Newton pszichológus kísérletében arra kért meg egyetemi hallgatókat, hogy dobolják el egy-egy közismert dal ritmusát társaiknak. Arra kérte őket, hogy tippeljék meg, hogy a dobolást hallgatók hány százaléka fogja felismerni a dalt, átlagosan 50%-ra tippeltek. A kísérlet elindult, a sikeresség 2,5% (!) lett. A dobolók teljesen elképedtek ezen, és páran közülük a hallgatókat kezdték okolni ügyetlenségükért.
Mi történt?
Érdemes kipróbálni, hogy ha el szeretnénk dobolni egy dalt, nem tudjuk elérni, hogy ne halljuk fejünkben a dallamot. Aki hallgat minket, az pedig csak koppanásokat hall dallam nélkül és fogalma sincs mi a kitalálandó dal. Dobolás közben el sem tudjuk képzelni, hogy milyen lehet hallgatónak lenni.
Ez a tudás átka. Ha már tudunk valamit, nagyon nehéz elképzelni, milyen lehet nem tudni azt. A tudás átokként nehezedik ránk, sőt minél jobb szakemberek vagyunk, annál nehezebb dolgunk van.
Speciális módszerünkkel a résztvevők megtanulnak az ügyfél fejével gondolkodni.
Módszerünkkel olyan 30 kérdésből és 60 valódi haszonérvből álló tudásbázishoz jut, mely közvetlenül segíti az értékesítők tudatosítását.
Összegyűjtjük azokat a legfontosabb érveket és kérdéseket, amiket az ügyfélnek érdemes feltenni, mert így az ügyfél azt érzi, hogy róla szól a tárgyalás, az üzletkötő meg akarja őt érteni. A tárgyalás valódi igénykielégítési folyamattá válik, mely a hosszútávú ügyfélelégedettség alapja.
Irányítottan össze tudjuk gyűjteni azt a tudást, mely passzívan és aktívan az értékesítők fejében van. Sőt, jóval többet, mint ha külön-külön kérdeznénk ki őket, hiszen a csoportmunka legnagyobb haszna a szinergia, azaz a résztvevők egymást inspirálják. Az összegyűjtött kérdés és érvbank a későbbiekben hatékonyan támogatja a lemaradók felzárkóztatását és későbbi új kollégák beépítését.
Trénerünk, Ujváry András tíz évet töltött bankoknál telemarketing vezetőként, fiókvezetőként, kiemelt partnerkapcsolati (key account) és értékesítési vezetőként.
Jellegéből adódóan a program kizárólag „zárt” formában érhető el, azaz egy cégtől érkeznek a résztvevők.